Forum Media 2021
PRAHA

1 den / 3 scény
40+ řečníků

11. listopadu

Tomáš Hynčica

Ad Intel Business Director, Nielsen Admosphere


https://www.forummedia.cz/wp-content/uploads/2021/10/Toma_Hyncica_web_square.jpg.jpg

Make

Connection



V Nielsen Admosphere vede byznys monitoringu reklamy a zároveň je jednatelem dceřiné společnosti European National Panels, která na pěti evropských trzích disponuje internetovým panelem respondentů.


Téma přednášky

Efektivita reklamních kampaní v digitálním prostředí


Efektivitu nejen v digitálním prostředí řeší zadavatelé, mediální agentury i média. Zkušení výzkumníci ukáží různé varianty nezávislého měření efektivity online reklamy napříč celým internetovým prostředím a výstupy z nich. Na konkrétních příkladech předvedou, jaké otázky si zadavatelé kladou a jakých odpovědí se jim dostává. V rámci Forum Media vystoupí na Effie Stage společně s Terezou Šimečkovou.