PRAHA

1 den / 3 scény
30+ řečníků

11. listopadu

Timo Lumme

Television & Marketing Director at International Olympic Committee, Švýcarsko


https://www.forummedia.cz/wp-content/uploads/2021/09/Timo_Lumme_web_square.jpg

Make

Connection



Jako generální ředitel je Timo zodpovědný za prodej televizních a nových mediálních práv na olympijské hry, vyjednávání a prodej světových olympijských partnerství a řízení globálního sponzorského programu MOV zvaného TOP.

Před svým nástupem do MOV působil jako viceprezident pro Evropu, Střední východ a Afriku (EMEA) v ESPN (americký nadnárodní kabelový sportovní kanál vlastněný společností ESPN Inc.) Timo má bohaté zkušenosti z oblasti marketingu a vysílání a rovněž pořádání olympijských her. Svou kariéru zahájil v International Management Group (IMG), kde zastával několik marketingových a manažerských pozic v Londýně, Paříži, Miláně, Albertville a Lillehammeru. 


Téma přednášky

The Enduring Appeal of the Olympic Commercial Partnerships in a Rapidly Evolving Corporate and Media Landscape


Olympijské kruhy je jednou ze světově nejpoznávanějších značek. Jak MOV, organizátoři Olympijských her a komerční partneři MOV spolupracují na udržení a růstu výzev a důležitosti Olympijské značky v digitální době. Jak “přijímáme a vedeme změnu“. A jaká porozumění mohou byznysový a marketingový svět získat ze způsobu spolupráce MOV s některými ze světových značek, kdy vznikají partnerství, globálně se propagují olympijské hodnoty a tvoří se příjmy, které podporují sport po celém světě.