Forum Media 2021
PRAHA

1 den / 3 scény
40+ řečníků

11. listopadu

Timo Lumme

Television & Marketing Director, International Olympic Committee, Švýcarsko


https://www.forummedia.cz/wp-content/uploads/2021/09/Timo_Lumme_web_square.jpg

Make

Connection



Timo je zodpovědný za prodej televizních a nových mediálních práv na olympijské hry, vyjednávání a prodej světových olympijských partnerství a řízení globálního sponzorského programu MOV zvaného TOP. Před svým nástupem do MOV působil jako viceprezident pro Evropu, Střední východ a Afriku (EMEA) v ESPN (americký nadnárodní kabelový sportovní kanál. Má bohaté zkušenosti z oblasti marketingu a vysílání a rovněž pořádání olympijských her. Svou kariéru zahájil v International Management Group (IMG), kde zastával několik marketingových a manažerských pozic v Londýně, Paříži, Miláně, Albertville a Lillehammeru.


Téma přednášky

Jak udržet přitažlivost olympijských komerčních partnerství v rychle se vyvíjejícím prostředí korporací a médií


Olympijské kruhy je jednou ze světově nejpoznávanějších značek. Jak MOV, organizátoři Olympijských her a komerční partneři MOV spolupracují na udržení a růstu výzev a důležitosti Olympijské značky v digitální době. Jak “přijímáme a vedeme změnu“. A jaká porozumění mohou byznysový a marketingový svět získat ze způsobu spolupráce MOV s některými ze světových značek, kdy vznikají partnerství, globálně se propagují olympijské hodnoty a tvoří se příjmy, které podporují sport po celém světě.