Forum Media 2021
PRAHA

1 den / 3 scény
40+ řečníků

11. listopadu

Tereza Báčová

Media & New Business Director, Mediaplus Czech Republic


https://www.forummedia.cz/wp-content/uploads/2021/09/Tereza_Bacova_web_square.jpg

Make

Connection



Po dvou letech v mnichové centrále největší evropské nezávislé agentury Mediaplus je Tereza ve vedení první české pobočky Mediaplusu v Praze. Jak sama říká, má české srdce a německý mozek, což je v souladu s přesvědčením, že nejlepší značky jsou úspěšné emocionálně a ekonomicky. Začínala v agentuře Havas Media, kde zastávala roli Head of Strategy. V Mnichově se věnovala kreativnímu plánování médií napříč evropskými trhy. Zkušenosti má s klienty jako například De´Longhi, BMW Mini, HORNBACH, Emirates, Ehrmann a další.


Téma přednášky

Passion beats volume!


Komunikace ekonomicky úspěšné značky se plánuje přes vášeň. A to platí nejen pro kreativní strategie, ale i ty číselné – mediální. Passion economy krásně ukazuje, že pro Share of Market je spíš než Share of Voice potřeba u konzumentů získat pořádný Share of Soul. V Mediaplusu tedy necílíme pouze na socio-demografické parametry, ale na hodnoty a postoje cílových skupin. Díky tomu se daří vytvořit v mediálním plánování relevanci, blízkou autenticitu a ano, chemii. A ty pak mají měřitelný impact.

Tohle vše se konečně od nás na západ dá vrchovatě nahmatat v contentové revoluci. Data-driven určitě ano. Ale doba, kdy mediální plochou bude kontext a v digitálu neredakční obsah, bude vytvářet stále větší potřebu Human-Driven přístupu. Protože bez mozků a srdcí to nepůjde. Hurá. Pokusím se ukázat, jak vypustit kouzla, na jejichž konci stojí číslo. #PlanTheMagic