Sam Tatam

Head of Behavioural Science at Ogilvy Consulting, UK

Sam je světově oceňovaným průkopníkem aplikované behaviorální vědy. Ve své práci kombinuje průmyslovou psychologii a reklamní strategii s vášní pro porozumění zákaznickému chování na makro i mikro úrovni. Se svým týmem se specializuje na cílené změny zákaznického chování klientů prestižních globálních značek, jako jsou The Bill & Melinda Gates Foundation, Facebook, Walmart, British Gas, American Express, Ford, Kimberly Clark nebo Costa Coffee.

Téma: Behaviorální přístup v reálných kampaních: co funguje, a co ne pro komerční firmy, neziskové organizace i veřejný sektor
Popis přednášky:
Behaviorální věda potřebuje rozšířit svůj záběr ven z laboratoří směrem ke skutečným byznysovým výsledkům. A už se začínají objevovat první důkazy o její efektivitě v dosahování skvělých výsledků. Aplikováním správných principů můžeme dosáhnout vynikajících úspěchů v široké škále různorodých byznysových výzev a zároveň pracovat na ověřování, vylepšování a zdokonalování behaviorální teorie díky jejímu komerčnímu nasazení v reálním světě.