Omar Mahmoud

Chief of Market Knowledge, UNICEF, Switzerland

Omar se třicet let specializuje na průzkum trhu v globálních korporacích a mezinárodních organizacích. Pracoval na významných pozicích pro světové značky jako Pringles, Pampers, Pantene, Ariel, Oil of Ulay, Ovomaltine, Isostar, Voltaren nebo UNICEF. Je expertem v oblasti brandingu, inovací, insightu, výzkumu reklamy, konceptuálního rozvoje a behaviorální ekonomie. Průzkum trhu, marketing a byznys vyučoval na Mezinárodní univerzitě v Ženevě. Nedávno vydal knihu Change for Good: Using Behavioral Economics for a Better World.

Téma : Pušky a toaletní papír: co přinesl koronavirus do způsobu naší komunikace

Popis přednášky:
Současná hluboká krize vyvolala potřebu posunu od racionálních modelů chování a komunikace k psychologickým modelům zahrnujícím emoce, sociální aspekty a heuristiku. Zvládnout to navíc můžeme jen tehdy, pokud dobře pochopíme hlubší motivy současného chování lidí v krizové situaci.