Mark Tungate

Journalist, Author, Editorial Director of the Epica Awards, France

V Paříži žijící Brit, žurnalista specializující se na média a reklamu. Pracuje pro prestižní média včetně Financial Times, The Times, Campaign nebo CNN. Coby copywriter dělal pro značky jako Diesel nebo MTV a pro několik velkých reklamních sítí. Mark je autor sedmi popularizačních knih o značkách, reklamě a marketingu, včetně mimořádné publikace Media Monoliths: How Great Media Brands Thrive and Survive , která popisuje modely přežití a prosperity velkých mediálních domů v rychle se měnícím světě. A hlavně je šéf jediné kreativní soutěže, v níž o vítězích rozhodují oboroví novináři.

Téma: Od mediálních monolitů k pozůstalým
Popis přednášky:
Tradiční tisk prošel v posledních dvou desetiletích zuřivou proměnou. Kvůli internetu a vzestupu sociálních médií zaznamenaly noviny a časopisy katastrofální úbytek příjmů i čtenářů. To všichni víme. Ale které mediální značky přežily a prosperují? Kdo stojí za elitní skupinou nezávislých magazínů? S využitím praktických příkladů a vtipných historek ze své třicetileté kariéry v tištěných i digitálních médiích Mark zkoumá minulost, současnost i buducnost tisku.