Vede tým psychologů a behaviorálních ekonomů, který pomáhá rozvíjet komunikaci nejvlivnějších značek na světě. Specializují se na cílené změny zákaznického chování klientů prestižních globálních značek, jako jsou The Bill & Melinda Gates Foundation, Facebook, Walmart, British Gas, American Express, Ford, Kimberly Clark nebo Costa Coffee. Proč potřebuje behaviorální věda vystoupit z laboratoří směrem ke skutečným byznysovým problémům? Jak to jde v reálných kampaních? Co funguje a co ne pro byznys, pro veřejný sektor a pro nevládní organizace?
Behaviorální věda potřebuje rozšířit svůj záběr ven z laboratoří směrem ke skutečným byznysovým výsledkům. Naštěstí už se začínají objevovat první důkazy o její efektivitě. Aplikováním správných principů můžeme dosáhnout vynikajících úspěchů v široké škále různorodých byznysových výzev a zároveň pracovat na ověřování, vylepšování a zdokonalování behaviorální teorie díky jejímu komerčnímu nasazení v reálném světě.