Co jste si z konference Forum Media odnesl/a?

Patrik Schober

řídící partner PRAM consulting

„Tradiční média si uvědomují svou aktuální situaci na inzertním trhu vůči dvěma hlavním hegemonům , Googlu a Facebooku. Zdá se mi, že přesně nevědí, jak pro sebe postavit dlouhodobě udržitelný byznys model."

Jitka Němečková

korporátní manažerka komunikace Plzeňský Prazdroj

"Velmi dobrý pocit z toho, že si odborníci na komunikaci víc a víc uvědomují, o jak komplexní věc se v případě komunikace navzdory trendům, odvětvím a moderním kanálům, jedná."

Jindřich Skrip

vedoucí marketingu a komunikace Kooperativa

„V minulosti většina prezentujících nabádala k výkonnostnímu marketingu a komunikace značky stála tak nějak bokem. Jsem velmi rád, že se možná dočkáme změny."

Alexandra Mihók Kvietková

generální ředitelka Košice: Dnes

„Oceňuji hlavně kvalitní složení spíkrů a velkou koncentraci hodnotných myšlenek. Kromě celkového pozitivního dojmu jsem si z akce odnesla množství inspirace, kterou ráda využiji při své práci."

Petr Majerik

majitel Media Coach

„Spoustu nových informací o nejnovějších trendech v oboru řadu setkání s lidmi z oblasti marketingových komunikací. Také poznatek, že i v odpoledních hodinách je možné na marketingové konferenci naplnit všechny sály, což dlouho nepamatuji."

Michaela Pišiová

výkonná ředitelka PR Klub

„Kromě nových poznatků k marketingovým strategiím jsem si odnesla ještě hlubší uvědomění hodnot, jakých se chci držet ve svém osobním a pracovním životě."