Na koho se můžete těšit?

Omar Mahmoud

Chief of Market Knowledge, UNICEF, Switzerland

Uznávaný expert na průzkum trhu, který se podílel na uvedení nových produktů pro některé z nejúspěšnějších světových značek.

Emily Peet

Director of Research & Design at Rockland Dutton Research & Consulting, USA

Spoluautorka Barcelonských principů 3.0, držitelka dvou mezinárodních cen Microsoft. Vyvinula a implementovala měřící a hodnotící rámce pro NATO, Světová zdravotnická organizace, The World Bank Group nebo UNICEF.

Mark Laity

Director, Communications Division at SHAPE, Belgium

V SHAPE (Vrchní velitelství spojeneckých sil v Evropě) řídí komunikační divizi NATO. Bývalý válečný zpravodaj BBC v Jugoslávii a při konfliktu v Zálivu.

Sam Tatam

Head of Behavioural Science at Ogilvy Consulting, UK

V Ogilvy Consulting vede tým talentovaných psychologů a behaviorálních ekonomů, který pomáhá rozvíjet komunikaci nejvlivnějších značek na světě.

Sara Boutall

Founder, Startup Disrupt, Anthropologica, Gains4Brains, CZ a UK

Expertka na umělou inteligenci, antropologii a big data. Zaměřuje se na překlenování propasti mezi člověkem a technologiemi a efektivní zavádění posledních technologických trendů do řešení problémů reálného světa.

Mark Tungate

Journalist, Author, Editorial Director of the Epica Awards, France

Ředitel kreativní soutěže Epica Awards, novinář a mediální expert, autor bestsellerů Adland: A Global History of Advertising a především Media Monoliths: How Great Media Brands Thrive and Survive.