Forum Media 2021
PRAHA

1 den / 3 scény
40+ řečníků

11. listopadu

Petr Tomáš

Consumer Research Skillhead, GroupM


https://www.forummedia.cz/wp-content/uploads/2021/10/Petr_Tomas_web_square.jpg

Make

Connection



V datech se topí, od té doby, co chodí po světě, v kvalitativních i kvantitativních. Jeho koníček je edutainment.


Téma přednášky

Podle sebe soudím Tebe, zlaté pravidlo marketingu


Ať chceme nebo ne, to jak, v čem a mezi kým žijeme má vliv na naše vnímání světa a faktů. Otázka je, zda se pak od pohledu „podle sebe soudím tebe” umíme v práci oprostit. Zeptali jsme se proto už podruhé běžné populace, pracovníků mediálních agentur GroupM a jejich klientů na jejich mediální zvyky. O výsledky, doplněné ještě např. i daty ČSÚ, se s vámi chceme podělit a vyvolat davové sáhnutí si do svědomí, zda v našem vnímání vlivu a využívání různých mediatypů nepodléháme více dojmům než spoléhání se na fakta.

Mimo jiné se podíváme, jak je to se sledováním TV mezi lidmi z branže a běžnou populací a co si vůbec kdo představí pod pojmem „sledovat televizi”.  Kdo je víc závislý na sociálních sítích, kdo sleduje víc influencery nebo poslouchá podcasty a kdo si víc myslí, že kniha je mrtvá. A tipnete si, kdo víc blokuje reklamu?