PRAHA

1 den / 3 scény
20+ řečníků

20. října
https://www.forummedia.cz/wp-content/uploads/2020/09/Speakeri_Omar-Mahmoud-320x320.png
Chief of Market Knowledge, UNICEF, Švýcarsko

Omar Mahmoud

Omar se třicet let specializuje na průzkum trhu v globálních korporacích a mezinárodních organizacích. Pracoval na významných pozicích pro světové značky jako Pringles, Pampers, Pantene, Ariel, Oil of Ulay, Ovomaltine, Isostar, Voltaren nebo UNICEF.

Je expertem v oblasti brandingu, inovací, insightu, výzkumu reklamy, konceptuálního rozvoje a behaviorální ekonomie. Průzkum trhu, marketing a byznys vyučoval na Mezinárodní univerzitě v Ženevě. Nedávno vydal knihu Change for Good: Using Behavioral Economics for a Better World. Na Foru Media se zamyslí nad tím, co vnesl koronavirus do způsobu naší komunikace a jak zvládneme posun od racionálních modelů chování a komunikace k psychologickým modelům zahrnujícím emoce, sociální aspekty a heuristiku.


Téma přednášky

Pušky a toaletní papír: co přinesl koronavirus do způsobu naší komunikace

Současná hluboká krize vyvolala potřebu posunu od racionálních modelů chování a komunikace k psychologickým modelům zahrnujícím emoce, sociální aspekty a heuristiku. Zvládnout to navíc můžeme jen tehdy, pokud dobře pochopíme hlubší motivy současného chování lidí v krizové situaci.



Make

Connection

Follow Omar