Jeho umění copywritingu využilo i několik velkých reklamních sítí a otextoval kampaně například pro Diesel nebo MTV. Vedle toho je Mark autorem sedmi popularizačních knih o značkách, reklamě a marketingu, včetně mimořádné publikace Media Monoliths: How Great Media Brands Thrive and Survive , která popisuje modely přežití a prosperity velkých mediálních domů v rychle se měnícím světě. A hlavně je šéf cen Epica Awards, jediné kreativní soutěže, v níž o vítězích rozhodují oboroví novináři.
Tradiční tisk prošel v posledních dvou desetiletích zuřivou proměnou. Kvůli internetu a vzestupu sociálních médií zaznamenaly noviny a časopisy katastrofální úbytek příjmů i čtenářů. To všichni víme. Ale které mediální značky přežily a prosperují? Kdo stojí za elitní skupinou nezávislých magazínů? S využitím praktických příkladů a vtipných historek ze své třicetileté kariéry v tištěných i digitálních médiích Mark zkoumá minulost, současnost i buducnost tisku.