Forum Media 2021
PRAHA

1 den / 3 scény
40+ řečníků

11. listopadu

Maciej Twardowski

Executive Creative Director, Ogilvy, Polsko


https://www.forummedia.cz/wp-content/uploads/2021/10/MACIEK-TWARDOWSK_square_web.png

Make

Connection



Maciej pracuje v marketingové komunikaci už 16 let a v roce 2018 obsadil 14. místo ve světovém žebříčku nejlepších kreativních ředitelů (od One Club).

Jako výkonný kreativní ředitel v Ogilvy Polsko byl zodpovědný za vývoj jedné z nejoceňovanějších kampaní s názvem „To The Last Tree Standing“ (pro Greenpeace). Kampaň byla velkou součástí protestů, které pomohly zachránit Bělověžský prales před těžbou dřeva. Je to jedinečné místo, největší prales v Evropě. Byla to jedna z 5 nejoceňovanějších PR kampaní na festivalu Cannes Lions v roce 2018.

Maciej má přes 100 ocenění na nejprestižnějších festivalech kreativity a marketingové efektivity: 4 DA&AD pencils (včetně Yellow Pencil D&AD v historii polské reklamy), 14 Cannes lions, 7 One Show awards, 2 zlaté na Eurobest, 1 stříbrné at LIA, desítky cen na polish Ad Festival (KTR) a mnoho cen z Effie awards.



Školu hrou znal už Komenský a ani digitální éra na principech osvěty prostřednictvím kreativního hraní nic nezměnila. Hra přináší zážitek a zkušenost a z nich se poučíme lépe než z holých informací. Maciej to ukáže na příkladu veleúspěšné kampaně bojující proti alarmujícímu znečištění ovzduší v sousedním Polsku, která zazářila na světových soutěžích a prosadila se daleko od země svého původu.