S více než 12 lety zkušeností v globálních vedoucích pozicích pro světově proslulou sportovní značku PUMA a agenturu CMV Sports & Entertainment, kterou založil, se Christian ujal různých rolí ve sportovním průmyslu. Jeho odborné znalosti v oblasti sportovního marketingu / licencování, sponzoringu a rozvoje podnikání mu umožnily řídit celkovou globální útratu rozpočtů na tvorbu poptávky / sportovní marketing, rozvíjet komerční podnikání v pěti sportech a vyjednávat více než 300 marketingových partnerství a doporučení, zejména pomáhat propojte značku PUMA s miliony fanoušků a spotřebitelů po celém světě.
Vede obchodní tým, který odpovídá za globální vysílací a marketingové aktivity mezinárodního olympijského výboru. Jak spolupracuje MOV, hostitelské země olympiád a obchodní partneři olympijského výboru na udržení přitažlivosti a relevance olympijské značky v digitálním věku. A jak s tím zamíchal covid-19?
Olympijské kruhy je jednou ze světově nejpoznávanějších značek. Jak MOV, organizátoři Olympijských her a komerční partneři MOV spolupracují na udržení a růstu výzev a důležitosti Olympijské značky v digitální době. Jak “přijímáme a vedeme změnu“. A jaká porozumění mohou byznysový a marketingový svět získat ze způsobu spolupráce MOV s některými ze světových značek, kdy vznikají partnerství, globálně se propagují olympijské hodnoty a tvoří se příjmy, které podporují sport po celém světě.